Ukázky manipulace

10.02.2014 14:40
  1. Máš počítač ve svém pokojíku, nebo v obýváku? Já v pokojíčku. (Zjišťuje, jestli někdo jiný může sledovat komunikaci.)
  2. Bydlíš v Praze? Já jsem z Brna. (Zjišťuje, zda má smysl zaměřit se na lokalitu, např. kvůli potenciálnímu vloupání.)
  3. Jaké máš zájmy? Já mám rád počítačové hry a U2. (Zjišťuje zájmy oběti, aby věděl, na co se zaměřit v případě uplácení dítěte dárkem.)
  4. Kolik je ti let? Mně je 16. (Děti svůj věk prozrazují podstatně později než na začátku komunikace. V této oblasti jsou opatrnější.)
  5. Pošli mi fotku, já ti pošlu svoji. (Získává kompromitující materiály, které může využít k vydírání oběti.)
  6. Chci ti poslat suprovou MMSku, napiš mi své číslo. (Získává telefonní číslo oběti.)
  7. Máš kluka/holku? (Zjišťuje, zda má oběť někoho, komu se může svěřit.)
  8. V kolik chodí vaši do práce? Jsem doma od 6 do 8 sám/sama. (Zjišťuje, kdy je byt prázdný kvůli možnému vloupání.)
  9.